13:22 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
سنگینی سبد فروش "غگیلا" با «شیر»

1400/08/10 09:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

سنگینی سبد فروش "غگیلا" با «شیر»

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز توانسته درآمد تجمیعی از فروش محصولات لبنی خود را ۲،۳۵۱ میلیارد ریال شناسایی کرده، همچنین مقدار سرمایه ثبت‌شده طی دوره نیز ۳۳۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


همچنین لازم به ذکر است که شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده است.


بر پایه این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۷ درصد رشد را تجربه کرده و از ابتدای سال تا انتهای مهرماه نیز درآمد‌های عملیاتی این شرکت لبنی با افزایش درآمد سالانه ۶۲ درصدی روبه‌رو بوده، بیشترین درآمدی که "غگیلا" در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشته از فروش محصول «انواع پنیر» با ۱۲۹ میلیارد ریال در بازار داخلی بوده و نرخ فروش این محصول ۴۸۵،۳۸۴،۹۰۶ ریال گزارش‌شده است.


شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه سال جاری مقدار فروش محصولات را ۲،۶۷۰ تن اعلام کرده که بیشترین مقدار فروش در اختیار «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۸۸۹ تن بوده و نرخ فروش این محصول ۵۲،۱۳۱،۴۴۳ ریال اعلام‌شده، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه گیلان از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ۲۲،۱۴۵ تن اعلام‌شده که پرفروش‌ترین محصول این شرکت متعلق به «انواع دوغ» بوده که طی این دوره ۷ ماهه ۷،۶۸۳ تن از این محصول به فروش رفته است.